Renault с маркетинг офанзива за новите Zoe и Clio

Main May 19, 2011 | Auto-Press.net A- A+ 9890 views | no comments

Според информация на ANE, френският автомобилен гигант Renault ще започне най-масивната си маркетинг кампания за изминалите 20 години. Причините са две- електромобилът Zoe и новото поколение на Clio. Според Стивън Норман, директор маркетинг на марката, основната разлика с всички предходни инициативи са самите продукти, които са коренно различни от това, което са правили от Renault през последните години.

Вижданията на Стивън Норман (основният "виновник за уникалното пазарно лансиране и последвалият успех на възродената легенда Fiat 500) свързани с новото Clio са "Виждам плакат, на който колата е в червен цвят металик, на червен фон, с анонс, който гласи, че ще го купите заради неговото качество и неговата безопасност. Възгледите на Норман върху позиционирането на Zoe са "използвате толкова много неща, които работят на ток, защо не и автомобили.

"Тези два автомобила ще ни позиционират отново пред всички други автомобилни производители, в това число и Volkswagen, коментира Норман пред ANE.

Renault Zoe и четвъртото поколение на Clio ще бъдат пуснати в продажба през следващата година.

 
Keywords:   ane, clio, fiat, fiat 500, renault, volkswagen, zoe
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...